Tuesday, April 17, 2007

Spraydag 13

Om två dagar börjar jag spruta och jag längtar! Det enda jag känner nu är huvudvärk och åter huvudvärk. På nätterna kan jag inte sova för jag vaknar av att jag är för varm och sedan för kall när svetten kallnar och lägger sig som en hinna på min kropp. Jag är extremt hungrig och vill äta hela tiden. Det är som att jag har ett stort hål i magen och aldrig blir mätt. Urtråkigt! Åsså är jag trött. Jättetrött. Men snart, snart borde det vara över. Om två dagar börjar jag äntligen spruta. Jag längtar!

1 comment:

Tingeling said...

Mina spraysymptom gick över för några dagar sedan, hoppas det är så för dig också!
De där svettblöta nätterna blev tack och lov bara 2 till antalet för mig, huvudvärken var aldrig SÅ stark, men låg där och molade. Det mest påfrestande var humöret, nära till gråt hela tiden, ynklig och deppig. Nu känns det relativt bra, för jag jobbar på det hela tiden, med att försöka sova långa nätter, äta hälsosamt och vara ute så mycket jag kan.
Hoppas du börjar må bättre snart! Stor kram!