Tuesday, November 07, 2006

Vi vill ha barn

Här har jag tänkt skriva ner mina tankar, känslor och vad som händer under min och min mans väg till vårt barn. Jag kommer så småningom publicera mina tidigare dagboksinlägg från familjeliv.se där jag har en hemsida. Men nu vill jag ha en ny blogg där jag kan skriva ner mina känslor och tankar.

Idag var jag på vul (vaginalt ultraljud) för att kolla så att inte några cystor hade bildats sedan förra pergo-kuren. Det var andra kuren med två finfina ägg som inte blev nåt. Inte kul. Började nästan gråta hos min söta läkare men lyckades bita ihop tills jag var utanför. Frågade om ivf, om vi kunde göra det privat om vi lessnade på allt det här. "Javisst!" svarade hon. Hon som skulle säga att det inte alls kommer att behövas för ni kommer att lyckas snart. Men det sa hon inte.

No comments: