Tuesday, November 21, 2006

C-uppsatsen är klar!

Min uppsats lades fram för opposition idag. Lite nervöst men mest spännande. Oppositionen gick bra och examinatorn hade inget negativt att säga. Han tyckte att den var mycket bra, pratade en del om gatubarn eftersom han själv träffat några och dessutom varit i Brasilien. Han gick utan att ge mig ett betyg så vi undrade lite efteråt vad det skulle bli. Jag hade tänkt att gå och fråga honom då han tittar in i klassrummet och säger: "Jag kanske ska förtydliga att du får VG på uppsaten".

JIPPIE!!!!! Jag är den enda i klassen som fick VG. Det är ju helt otroligt! I över ett år har jag jobbat på denna uppsats och nu fick jag verkligen lön för mödan!

3 comments:

Tingeling said...

Hej, hittade din blogg via Helgas sida och ville bara önska er ett stort LYCKA till på vägen mot ett eget barn, i vilken form det än må bli! :)KRAM.

Dagboken said...

Tack ska du ha :-)
Jag har läst lite i din blogg oxå. Önskar er all lycka och hoppas det går vägen nu!
Kram

Amira said...

Jag tycker din blogg verkar spännande, skriv gärna mer om dina kontakter till Brasilien, jag har fadderbarn i Bolivia...Har också sett såna gatubarn som du pratar om. Colombia är ett adoptionsland för "vår" organisation men idag kommer ganksa få barn därifrån. Men Latinamerika är intressant och det är ett sätt att försöka rikta sig utåt medan man håller på med IVF:andet: Fadderbarnen alltså.