Tuesday, May 15, 2007

Ruvardag 12

En kort lägesrapport:

- Jag har molvärk. Ibland massor, ibland lite.
- Min mage är svullen. Till och med på morgonen är det enormt svullen. Den spänner, gör ont och är öm. Särskilt när jag skrattar eller nyser.
- Jag svettas på natten. Trodde det var biverkning av sprayen och inte progesteron.
- Jag är konstant hungrig. Tror nästan att ett slukande monster kom in med en av Crinonena...
- Brösten är ömma.


Så vad tror jag? Det känns för farligt att tro och hoppas, men det gör jag. Jag måste göra det. Men tanken på att jag faktiskt skulle kunna vara gravid är svindlande. För stor för att greppa, så jag låter den hänga lite löst tills vidare.

1 comment:

Tingeling said...

Klart du ska hoppas - du har ju alla de bästa förutsättningarna att lyckas!! Håller verkligen tummarna!

Lägesrapporten kände jag igen, den är identisk med min. Men jag tror faktiskt att det mesta kan förklaras med progesteronet!

Kram på dig!