Tuesday, May 22, 2007

Bättre idag

Efter att ha fått gråta ut både hos min man och min mamma så mår jag bättre. Jag har också insett att symtomen jag har INTE beror på att mensen ska komma vilken sekund som helst. Även om det känns så. Det är väldigt väldigt svårt att helt plötsligt förknippa sånna liknande känslor med att det finns ett liv i magen när det annars alltid betytt att det är dött och bara att förvänta sig blod. Men nu är det ett LIV! Och idag kan jag nog vara glad. Jag ska ta en dag i taget och njuta av idag.

3 comments:

Tingeling said...

Skönt att läsa att du känner dig lite lugnare och lyckligare idag.
Jag förstår så väl din oro. Och håller med om att det säkert också är fråga om så många starka känslor och en enorm frustration som inte behandlats tidigare och nu kommer de ut.
Inte konstigt alls, men säkert fruktansvärt jobbigt!
Tänker på dig. Och gläder mig med dig. Kram!

Salvia said...

Bra att det känns bättre.

Om du bara anande hur mycket och ota jag gråtit (och kommer gråta) just nu när vi kommit så långt att vi ju SKA få barn.

Folk brukar säga till mig att det är helt normalt...

Kram!

Anonymous said...

Ett lite sent men ack så heartfelt grattis från mig gumman!

Ta det en dag i sänder och njut av dem!

Kram!!!