Monday, February 19, 2007

Sophiahemmet och anställningsintervju

Idag ringde Cecilia från Sophiahemmet och erbjöd oss en återbudstid. Så på torsdag ska vi dit. Sådär bara. Vi har tänkt att be om en andra åsikt och höra vad de tycker att vi ska göra. Rekommenderar de insemination starkt så kanske vi gör det innan ivf. Vi får se. Ska mest bli spännande att se vad de säger.


Idag var 6:e kurstillfället på adoptionskursen, men vi orkade inte gå. Vi ska ju ändå göra IVF nu och vi har gått fem gånger av sju. Nästa gång ska vi ju såklart gå. Dessutom har jag eller kan ha ÄL snart. Behöver energin till lite annat. Jag äter ju trots allt pergo och det vill jag ju inte göra helt i onödan.


I helgen sökte jag sju (!!) jobb och imorse runt tiotiden ringer en av cheferna och frågar om jag kan komma på anställningsintervju! Wow!! Min första intervju! Det känns i alla fall som en riktigt uppmuntran.

No comments: