Wednesday, February 21, 2007

Lyckat besök

... tycker i alla fall jag. Vul idag visade en blåsa på 21 mm och två på 13 mm. Min läkare sa att eftersom hon var läkare så var hon tvungen att avråda mig och min man från att ha samlag nu, men själv visste hon inte riktigt hur hon skulle gjort om hon var i min situation. De två blåsorna på 13 mm kan växa till sig på två dar så att de släpper oxå, men det var ovanligt att alla tre släppte. Troligtvis växer en av de två mindre till sig och släpper. Kanske. Mig kvittar det. Jag har svårt att tro att alla tre äggen skulle släppa, befruktas, fästa OCH fortsätta växa som de ska. Så vi kör på. Trolig ÄL imorgon eller på fredag. Tur att min man kommer hem imorgon!

2 comments:

Tingeling said...

Kör hårt ni! Det hade jag också gjort! :)

Dagboken said...

Tack ska du ha :-) Det känns ju inte som nån stor risk direkt ;-)