Saturday, February 10, 2007

Dag 33

och mensen kom. Jag hade väl räknat med det. Men jag undrar oxå varför det inte vill ta sig. Jag undrar om jag under hela tiden när jag hade en obehandlad Hypotyreos kunde bli gravid. Jag hade ju ägglossning. Isåfall tog det 14 månader att bli gravid den gången. Om jag nu kunde bli gravid först när värden gått ner till ungefär 6.34 (ref. värde 0.4-4.0) så tog det sex månader. Från det att värdena var helt bra tog det fyra månader. Detta var det sjätte försöket efter missfallet. Nu börjar försök sju. Och pergokur nummer fyra. Två månader till IVF. Tålamod? Nej, det har jag tappat bort på vägen. NU är det bebis som gäller.

Jag vill veta om vi hade osannolik tur förra gången jag blev gravid. En tur man bara har en gång i livet och det var vår chans. Eller kommer den tillbaka?

Nu ska jag njuta av helgen och min underbara man.

No comments: