Wednesday, February 14, 2007

Att mixtra på egen hand

För er som kanske blir oroliga eller kanske till och med arga för att jag gör lite som jag vill med tabletterna...

Min läkare kommer som hon alltid gör att låta mig göra ett vul på dag 12 ungefär. Då kommer jag att få veta hur många äggblåsor jag har och om det finns risk för flerbörd. På så sätt kan jag undvika risker.

Det är inte svårare än så.


Jag förstår ändå om andra blir arg på mig för det har jag själv blivit på andra som mixtrat själva. MEN som tur är så kollar min läkare upp mig noggrant.

Ni behöver inte vara oroliga.


Och, ja, jag har haft en alldeles alldeles underbar alla hjärtans dag.

2 comments:

Tingeling said...

Här är en till som har mixtrat en del på egen hand.. (som du vet)
Ibland måste man göra egna beslut. Fast inget allvarligt förstås! :)

Dagboken said...

He he! Tack ska du ha Tingeling. Hur går det för dig nu? Din blogg är så ouppdaterad ;-)
KRAM