Thursday, February 01, 2007

JAAA!

Vi har fått tid hos min läkare för att prata IVF. Min kurator och tjejen i receptionen sa att det var sååå svårt och säkert skulle dröja länge. Men söta lilla läkaren ringde upp mig idag och erbjöd en tid redan på onsdag nästa vecka! WOW! Spännande!


En tråkig sak är att resan till Brasilien troligtvis inte blir av. Då jag och min man skulle vara reseledare/tolk. För få anmälningar. Men än kan folk anmäla sig så det finns fortfarande hopp. Vi skulle så väl behöva den resan innan ivf-resan börjar. Kanske hoppar vi på IVF-resan tidigare om vi inte åker till Brasilien.


Äcklkiga feta damen börjar jobba på min praktik på måndag, äckligt gravid. Jag hoppas att hon är fet och ful och gammal. Då kan jag stå ut med henne. Hoppas att hon får fruktansvärda foglossningar oxå. Snart. Så vi kan få frid igen på arbetet. Hi hi. Ni vet vad jag menar.

No comments: