Tuesday, November 06, 2007

Trött trött trött

Jag är extremt trött. Varför vet jag inte. Jag menar, att jag är trött just idag. Om det nu bara är just idag...

Imorse hade jag ett möte på en skola på morgonen så jag gick direkt dit. När jag gick tillbaka till kontoret började magen/livmodern göra ont och väl på kontoret gjorde det riktigt ont. Det kom i stötar och kändes ungefär som läkaren sa att sammandragningar gör, så det kanske var det. Efter en timme på kontoret lugnade det ner sig och jag kunde fokusera lite mer på jobbet. Lite otäckt var det.


Imorgon ska jag träffa läkaren och få veta om mina sköldkörtelprover är bra och prata om sjukskrivningen. Jag orkar INTE jobba heltid! Särskilt inte med de där sammandragningarna. Fast tröttheten är nog värst ändå. Hoppas han kan hitta en bra anledning, för trötthet är ju ingen sjukdom...

Nervös.

No comments: