Thursday, November 08, 2007

Hugg i magen och brist på vila

Imorgon åker jag hem till mina föräldrar. Ska vara där i fyra dagar och bara ta det lugnt. Och sy spjälskydd. Ska bli så kul! Och skönt med vila. Att bli lite ompysslad. Och så får bebisen träffa mormor och morfar :-)

Inatt vaknade jag plötsligt av hugg i nedre delen av magen eller ljumsken. Blev lite orolig eftersom jag inte vill att något ska hända när min man är borta. Det högg till några gånger och så försvann det. Men bara för att komma tillbaka igen. Till slut somnade jag, men hela dagen har magen dragit ihop sig och gjort ont. Lite jobbigt, men jag tror att det beror på att jag bar tungt igår och var för aktiv. Skulle ha vilat. Det ska jag göra nu i alla fall. I fyra dagar!

1 comment:

Janna said...

Huuh, vad läskigt!! Hur mår du?? Hoppas att du fått ordentligt med vila.