Monday, March 19, 2007

Fortsättning: cystan

Jag tror cystan försvann igår. Jag hoppas det så innerligt. Det började med att jag kände hugg i magen, så blev jag trött, yr, matt i hela kroppen, illamående och sen behövde jag akut gå på toaletten. Sen mådde jag mycket bättre. Det låter som att jag ätit nåt dåligt, men en av mina vänner på FL råkade ut för cystor och så mådde hon som jag. Sen var de borta. Så jag hoppas såklart.

Idag gjorde jag ett hembesök till en familj där kvinnan är 41 år. Det visade sig att hon blivit mamma igen, för två månader sen. Ganska otroligt. 41 år och mamma. Jag log och sa att bebisen var söt. Brydde mig faktiskt inte så mycket. Och det var skönt.

Imorgon ska jag på en andra intervju på jobbet jag vill ha. Hoppas de väljer mig. Det är 50% chans eftersom vi bara är två kvar, men det här med procent brukar inte fungera så bra för mig...

1 comment:

Tingeling said...

Oj, går det till så när en cysta försvinner? HOPPAS i alla fall det var så!!
Hur gick jobbintervjun? 50 % är inte illa, men jag vet vad du menar.. man har fått en annan uppfattning om procenträkning efter allt man varit med om..

Hoppas allt gick bra! Stor kram!