Friday, October 12, 2007

Oväntad sjukskrivning

Jag är en dålig bloggare. Men jag har varit så trött, så trött att jag inte orkar göra nånting på kvällarna. Eller i alla fall inte producera något vettigt. Som ett blogginlägg.

Nu har jag faktiskt blivit sjukskriven 50% i 5 veckor till att börja med. Känns som en befrielse! Det var verkligen otippat eftersom jag gick på ett vanligt besök hos min husläkare för att kolla upp sköldkörteln, som jag gör var 4-6:e vecka. Han frågade hur jag mådde och jag hävde ur mig allt, extrem trötthet, illamående, sammandragningar, foglossning. Ja, jag har faktiskt lite av allt det där, men det är tröttheten som är värst och kanske helt förstålig, jag är ju gravid. Men det ska bli skönt att kanske orka lite mer här hemma. Kanske orka träffa vänner och hinna njuta av graviditeten. Det är ju bara 14,5 veckor kvar!

2 comments:

Åsa said...

Hej och tack.
Jag har suttit och läst din blogg från i maj - när ni fick ert plus och blir alldeles varm i kroppen av att få ta del av din glädje och lycka. Kommer följa dig from nu. Kram

Dagboken said...

Hej åsa :-)
Va kul att du hittat till min lilla blogg.
Vi ses!
Kram