Thursday, September 13, 2007

Bråkig infektion

Suck. Min rygg har börjat göra ont igen. På samma sätt som när jag hade den förra kraftiga urinvägsinfektionen.

Livmodern gör också ont. På samma sätt.

Jag ringde barnmorskan idag. Fantastiska barnmorskor på min mödravård. Hon tog mig på allvar, lyssnade och när hon märkte att samtalet skulle ta lite tid ringde hon upp mig på en annan telefon istället för att stoppa telefonkön.

Nu ska jag lämna nytt urinprov imorgon och blir det värre med värken ska jag åka in till förlossningen. För att kolla tappen. Så jag inte öppnar mig och vår bebis vill komma ut. Det är på tok för tidigt!

4 comments:

Janna said...

Usch! Jag vet inte vad jag ska säga. Jag förstår att det måste vara jättejobbigt!! Måtte det hålla nu. Bara några veckor till . Jävla infektioner! Jag blir så arg!!
Kramar

Dagboken said...

Ja, verkligen! Dumma dumma!

Jag märker av det onda när jag stressar, jobbar mycket, går lite längre sträckor så kanske kanske är det dags för en liten sjukskrivning... svårt.

Janna said...

Jag skulle absolut sjukskriva mej. Ingen tackar dej för att du kämpar på trots att du har ont. Ibland måste släppa alla måsten och tänka på vad som är bäst för en själv.

Janna said...

Jag blir orolig. Hoppas att allt är bra med dej.