Saturday, June 16, 2007

Mammakläder

Igår kom mina föräldrar och lillebror och sov över en natt, de skulle vidare på bröllop men det var mysigt att ha de här och de fick se vul-bilden. Idag gick vi på Västermalmsgallerian och jag köpte faktiskt ett par mammabyxor! Ett par sommarbyxor som var jättesköna! Egentligen är det ju väldigt tidigt (vecka 9) men jag är så svullen att jag inte kan ha mina vanliga och de här var en dröm att dra på sig! Och trots att min man konstaterade att jag nog gått upp lite i vikt (om ben och rumpa) så fick jag på mig en strl 34 :-) Gissa om jag känner mig bra nu! Förutom illamåendet... men det är jag tacksam för!

Nu ska vi handla lite mat. Jag tycker det är så svårt för det mesta smakar illa eller för mycket. Kokt potatis och fiskbullar är allra bäst... och det blir ju lite trist i längden...

No comments: