Tuesday, August 14, 2007

Rörelser?!

Jag måste skriva ner detta så jag minns... I vecka 16 tyckte jag att jag kände som att en såpbubbla sprack i magen, kanske var det bebisen. Förra veckan, i vecka 17 kände jag små buffar och sen i lördags har jag kännt de små buffarna varje dag. Idag är jag i vecka 18 och jag hoppas att det är bebisen jag känner och inte nåt jag inbillar mig. Jag hade ju bestämt mig för att inte känna efter men så plötsligt känner jag något jag inte kännt förut och fylls av bubblande glädje och lycka. Jag har en bebis i min mage och den lever!

De senaste två dagarna har jag drabbats av morgonillamående. Urk! Jag som mest mådde illa på eftermiddagar och kvällar tidigare. Ska jag fortsätta må illa? Som tur är går det över ganska snabbt.

Om 9 dagar är det dags för UL! Längtar och bävar.

1 comment:

Janna said...

Grattis vad underbart! Jag längtar (är nu i v16)....